Giv dine kunder den bedste oplevelse når de ringer
plusTE ApS, udbyder af IP-Telefoni til danske virksomheder siden 2007.
plusTEL procedure ifm fejlmelding af IP-linje:
– se FAQ.
Vi kan desværre ikke assistere med telefon-support, før I har været igennem ovennævnte.
Har I brug for remote assistance ifm opsætning af jeres router/firwall, kan vi assistere
for 500 kr eks moms. Evt anden assistance iflg aftale.
——————————————————————————————————————–
plusTEL leverer IP-linjer til Daki og Danastar frankeringsmaskiner.
Vi har enten leveret en Linkysys PAP2 eller en Cisco SPA112 IP-boks.
Vores IP-bokse er en analog til Internet telefon adapter, en konverter, som giver en telefonilinje tilsvarende en fastnetlinje. Den anvendes når frankeringsmaskinens vil ringe i forbindelse med opdatering eller optankning. IP-linjen kan desuden anvendes som en fastnetlinje til fax eller telefoni. Minutforbrug iflg plusTEL takster.
Det eneste der kræves er at boksen er sat på jeres lokalnet/LAN og er givet rettigheder under jeres router/firewall til at kunne kommunikere med plusTEL telefoncentral.
Når vi leverer en boks, er det med en standard opsætning, så evt fejlmeldinger kan enten være fordi der er sket opdateringer eller ændringer på jeres router/firewall/lokalnet eller fejl fra frankeringsserver.
For at løse evt problemer med IP-boks kan I foretage flg:
– Undersøg om jeres Router/Firewall/Lokalnet er korrekt opsat, især SIP-ALG og om der er blokeret for porte i firewall.
– Evt tilføj flg ved at logge på IP-boksen (hvis SIP ALG allerede er deaktiveret):
Er I Danastar kunde, så bemærk desuden flg:
Har I flg 3 typer frankeringsmaskiner, samt en Cisco SPA112 boks:
– Ecomail
– Officemail (som Ecomail)
– Mailmax
så skal I ringe til Danastar, som kan hjælpe med opdatering af en kode i maskinen.Men hvis I har en maskin af typen Matrix, så kan koden ikke hjælpe.
Send en e-mail eller ring Man-Fre kl 09:00-16:00
plusTEL ApS – CVR: 30829107 |c/o Univate, 4sal, Njalsgade 76 – 2300 København S